Wszystkie kilometry: 2937.06

Ze średnią: 22.00 km/h Vmax: 32.50 km/h

Piątek, 31 lipca 2009 | Komentarze 0

Znów na łowy autobusowe.

Przez Piłsudskiego w towarzystwie Morpheo, później samotnie po mieście żółwim tempem przez 5 kilometrów. Widząc średnią poniżej 20 km/h zbuntowałem się i przez następne 7-8 km jechałem ponad 25km/h ^^ i tak dużo to nie poprawiło.

Zrobiłem dwa kółka po Wrocławskiej, Kwiatowej, Pątnowskiej, Spokojnej i znów Wrocławskiej, i pojechałem do domu.

Vmax: 32,5 km/h ul. Pątnowska.

Przejechałem: 32.90 km
W czasie: 01:27 h
Ze średnią: 22.69 km/h Vmax: 57.60 km/h

Środa, 29 lipca 2009 | Komentarze 0

O 15:20 wyszedłem z domu i wraz z Markiem udaliśmy się do lasku. Tam czekała mnie niespodzianka. A mianowicie, kiedy wjechałem do środka... w sumie wszedłem bo nie dało się jechać, wbił mi się kolec z jakiejś leżącej choinki w oponę i przebił na wylot wraz z dętką. Nie widząc, ani nie czując wyjechałem na rowerze z lasku. Nim dojechałem do Ceglanej przy Złotoryjskiej już miałem sporego flaka - wówczas się zorientowałem co się stało. Łatek nie miałem przy sobie - jak zawsze w mieście ;) Więc udałem się na spacerek 6. kilometrów do domu.
W domu dętkę załatałem i pojechałem dalej ;D Tym razem na obwodnice i znów z Markiem. W tę i z powrotem (Jaworzynka - Domejki) później dojazd do LSSE na pętle autobusową zanieść płytę kierowcy i zawrót na lotnisko. Tam troszkę się pokręciliśmy i po 20. rozjechaliśmy się do domów. Pognałem prawie tradycyjna trasą, prawie, bo ominąłem park, by być szybciej :) Ale fajnie się jedzie wieczorem po Czarnieckiego i Kartuskiej wyprzedzając blachy ]:->

Vmax: obwodnica w stronę ul. Domejki - 57,6 km/h, i gdzieś jeszcze miałem ponad 40. na płaskim, bodaj na Jaworzyńskiej jak przyczepiłem się wiatru ciężarówki.

Przejechałem: 33.50 km
W czasie: 01:35 h
Ze średnią: 21.16 km/h Vmax: 0.00 km/h

Czwartek, 23 lipca 2009 | Komentarze 0

Z Markiem po mieście i obrzeżach dość szybkim tempem - [chciałem wykończyć Marka ]:->, ale dzielnie walczył :) ] Dziś wszystkie podjazdy na Obwodnicy w obydwie strony zaliczyłem i podjechałem jadąc cały czas 19 km/h na każdym podjeździe :)

Vmax: obwodnica w kierunku ul. Domejki - 58,7 km/h

Przejechałem: 35.10 km
W czasie: 01:37 h
Ze średnią: 21.71 km/h Vmax: 0.00 km/h

Środa, 22 lipca 2009 | Komentarze 0

Po mieście dwa razy.

Za pierwszym razem godzinka po Piłsudskiego w tę i wewte by spisać autobusy i pod wieczór z Morpheo szybszym tempem, jak do tej pory najszybszym w tym tygodniu (i od 3 miesięcy ;P) [średnia 23,9km/h]

Vmax: w parku 42,1 km/h

Przejechałem: 5.70 km
W czasie: 00:16 h
Ze średnią: 21.38 km/h Vmax: 0.00 km/h

Poniedziałek, 20 lipca 2009 | Komentarze 0

Króciutki wypad na spisanie autobusów ;D i powrót szybszym tempem po zadupiach Kartuz.

Vmax: 38,4 km/h - ścieżka na al. Piłsudskiego.

15:45 - 16:35 (z dłuuugą przerwą na przystanku)

Przejechałem: 17.50 km
W czasie: 00:51 h
Ze średnią: 20.59 km/h Vmax: 40.00 km/h

Piątek, 17 lipca 2009 | Komentarze 0

Uf. Pierwszy dzień na rowerze po 2,5 miesięcznej przerwie spowodowanej rozwaleniem wolnobiegu. W sumie nie najgorzej ze mną, większość drogi jechałem ok. 23 km/h, niestety górce na obwodnicy nie podołałem, choć właściwie nie chciałem nawet próbować ;) Trasa:

Pocztowa - Piastowska - Senatorska - Działkowa - Rolnicza - Chojnowska - Domejki - obwodnica - Jaworzyńska - Gniewomierska, dojazd do torów i zawrót - Gniewomierska - Jaworzyńska - Nowodworska - park - al. Orla Białego - Libana - Pocztowa.

Dwa postoje, jeden w sklepie po picie na Jaworzyńskiej i drugi na prośbę towarzysza - Marka - na rondzie Bitwy Legnicy.

Vmax: z obwodnicy bez pedałowania 40km/h. I po płaskim parę razy ponad 30 :)